Wednesday, July 7, 2010

19 i 20 tydzien




zlaz ze mnie Gabi !
















nie ma to jak relaksujacy poranek :) a ty mama nie patrz na mnie tylko biegusiem mi tu butelke z mlekiem przynos!!!






Jak na razie to mi obojetnie czy to Julka czy zolw, byle by miec towarzystwo..



































Serio tata? ale jaja!! I co bylo dalej? Halo Halo!!

Hmmm.. jak mialam dwa klocki i mama dolozyla jeszcze jeden to chyba mam trzy.. ale w sumie to nie jestem pewna.















aaaaaa atakuja nas! ale ja cie ocale gasienico !!!



Gabi- ta mina wystraszy kazdego wroga!


mmm owsianka...



czekaj czekaj delektuje sie...

















ja i kapelusz? to chyba jakies zarty!!!


eehhh tata, daj spokoj. Fajna jestem ale bez przesady, nie mecz mnie juz!


















































No comments:

Post a Comment